poniedziałek, 9 czerwca 2014

INFORMACJA

Jak ktoś słusznie zwrócił mi uwagę na asku 
'DZISIAJ 9.06.2014 MA BYC 3 ROZDZIAŁ A NIE MA NAWET 2 .......'
dlatego też śpieszę z wyjaśnieniami :) 
Nie wiem jak to dokładnie wyjaśnić, żeby nikogo nie urazić, ale My Hockey Star (i sequel The Hockey Life) są pisane dosyć... dziwnym językiem; porwałyśmy się na tłumaczenie, zanim w ogóle przeczytałyśmy chociaż linijkę któregokolwiek rozdziału. To niestety okazało się błędem, bo podczas pracy nad pierwszym rozdziałem strasznie się męczyłam, w ogóle mi to nie szło. Celivia, do której należał drugi rozdział, zrezygnowała z tłumaczenia. Razem pracujemy nad drugim blogiem, i to właśnie tam chciałabym was zaprosić.
Daję słowo, że BEST FRIENDS WITH BENEFITS to coś, co warto czytać i że nie zawiedziemy was, jeśli chodzi o dodawanie rozdziałów. 
A jeśli mowa o MHL... Nie wiem, czy będę to tłumaczyć. Póki co, skupiam się na BFWB i Precious.
(W imieniu Celivii zapraszam też na jej tłumaczenia LUSTFUL i OUT FOR BLOOD). 
Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na drugim blogu i nie będziecie zbyt długo obrażone ;)
Jeszcze raz przepraszamy
I nie mówię do widzenia, raczej do zobaczenia!

PS Jakby ktoś stwierdził, że z okazji wakacji cierpi na nadmiar wolnego czasu, czy coś i chciałby mi pomóc z tym blogiem, zapraszam na TWITTERA :) 

Lilith

2 komentarze:

  1. kocham to opowiadanie czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń